Post by baykoladefgold on Mar 8, 2022 11:46:03 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dungelot Shattered Lands ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dungelot Shattered Lands IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Dungelot Shattered Lands 2022 version ▞▞▞
Tilbake til skjemaet.
Men så langt elsker jeg dette
Ingen mikrotransaksjoner for en gangs skyld, og et solid spill også.
Otimizado! Ikke kom bateria! Partidas rápidas! Pra quem curte rpg ocidental/tabuleiro/dungeoncrawler/permadeath.
Det er noen feil her og der, men spillet er likevel verdt å spille. Det er lett å spille, men utfordrende å slå. Et av spillene du må ha for fans av dungeon crawlers.
Hyggelig rogue lite-spill
Jeg kjøpte denne en gang og refunderte på grunn av den svarte skjermen ved oppstartsproblem. Så kommentarer om omstart for å fikse, så jeg bestemte meg for å prøve det igjen, glad for å spille en minesveiper-rpg. Fant mye mindre strategi enn antydet... Minesveiper er ikke et tilfeldighetsspill. Som en typisk roguelitt er dungelot i seg selv bra. Men lever ikke opp minesveiperens forventninger, spesielt med negativ installasjons- og refusjonserfaring (kan ikke refundere igjen, etter å ha funnet mer RNG enn håpet).
Dungelot Shattered Lands Приключения aeru
Morsomt spill som du ikke trenger å ha internett for å spille en god jobb!
Denne serien har vært kjempebra! Har vært fan siden det første spillet ble utgitt og hadde ventet på en Android-utgivelse på dette!
Strålende spill. Jeg har mye, og denne har jeg spilt mer enn de fleste.
Fantastisk skurk som. har greie dybde- og karaktervalg. Litt tøft, men veldig hyggelig.
Forbedring på 2, men jeg foretrekker fortsatt de endeløse løpene på 1. Jeg har bare spilt noen få nivåer, men det virker som om de går for kortere nivåer. Imidlertid er det historie og utstyr, som er et fint tillegg. La oss også deaktivere autorotering. Noen ganger når jeg klikker på en trolldom og prøver å gå tilbake, kan jeg ikke gjøre noe, og jeg må tvinge lukke appen. Jeg har også et ugudelig hat for chomperballene. De er straff for å spille fort, og det føles urettferdig.
Fantastisk dungeon crawler
Har fulgt dette spillet siden E3! Det er så gøy som jeg hadde håpet. Bare ett irritasjonsmoment, når en gjenstand som kan lages må lages en etter en i stedet for alle på en gang, noe som gjør det umulig å lage hvis du ikke har ledige spor.
Uutholdelig vondt. Klasser og fiender skaleres veldig ujevnt. Tildel ugunstige endringer i elementer og varestyring fra originalspillet.
Jeg tror sjokolade er avlyttet. Det står at det er ment å øke humøret, men jeg har brukt flere samtidig og humøret mitt forble uendret.
Veldig tilfredsstillende spillsløyfe. Kul mekanikk og vanedannende fangehullkrypning
Dungelot Shattered Lands Aventură scqq
Vennligst fortell i det minste om du vil ta opp den ødelagte oppløsningen i dette spillet 😞. Jeg sjekker ukentlig fordi dette pleide å være min favoritt.
Vennligst implementer en knapp for å veksle mellom liggende og stående modus og hold den fast avhengig av brukerens valg. Den nåværende automatiske innstillingen er ubehagelig, siden den skifter av seg selv når det føles for det, og jeg vil ikke at den skal bytte.
Utrolig avhengighetsskapende
Når du først har fått dem strøket ut, er spillet fantastisk.
Få dette nå
Jeg var litt hard på den forrige anmeldelsen, etter å ha brukt tid med den, begynner jeg å bli vant til noen ting. Det er et fantastisk spill som beholder den originale ånden i en frisk pakke. Jeg liker fortsatt ikke at den ikke er jevn/60fps, og noen handlinger er irriterende trege (spesielt håndverk), men jeg har det fortsatt gøy med det.
Mye bedre enn det andre spillet, men ikke mange klasser å spille som det første spillet. og det ser ut til å ta en evighet å låse opp klassene
fantastisk! Jeg fant dette etter å ha spilt tyggegummiballer og fangehull. dette er mye vanskeligere og føles dypere i spillingen. jeg elsker virkelig dette spillet. 5 stjerner! verdt pengene.
Dungelot Shattered Lands ผจญภัย vktx
Minesveiper stil lol
Så Jesse Cox spille PC-porten, fra det tidspunktet ventet jeg på utgivelsen for Android. Verdt ventetiden!
Bare gjennom de første fangehullene, men morsomt så langt.
Bra en
Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger! आर्केड गेम jte
Flott og morsomt spill
Jeg har spilt originalen til dette spillet for mange år siden, og jeg er glad for å se at de fortsetter å forbedre det selv i denne siste versjonen. Jeg liker alt for det meste. Det eneste jeg kan tenke på som jeg kunne tenke meg å se ville være en hjelpe-/ordlistedel med litt mer detaljer om hvordan enkelte ting fungerer i spillet, men det ville være en ekstra. Alt kan finne ut med litt innsats.
Solid spill for å drepe litt tid
Morsom liten tidssløser.
Dungelot Shattered Lands ጀብዱ ahvn
Feil fikset 🤗
vanedannende, utfordrende, morsomt, alt i ett! Flott tillegg til dungelot-universet.
Jeg liker spillet, men det virker som om jeg må spille av nivåer i flere dager før jeg kan komme videre.
Lette RPG-elementer, godt laget og morsomme for de som likte minesveiper.
Jeg likte det så fort det begynte. Bra spill. Takk skal du ha.
Tilbakestilling av enheten ser ut til å ha løst problemet.
Legg til funksjon for å slå av automatisk rotering slik at jeg kan låse skjermen i vertikal modus.
Men skjermen snur seg opp ned når jeg starter den, galakse-fanen. Hjelp plz?
Kan ikke spille. Svart skjerm etter Unity-ikonet på Galaxy S6.
Litt strategi er nødvendig når du går gjennom. Kan ikke være tankeløst hacking og slashing.
Jeg har spilt dungelot-serien siden den første! Deungelot 2 hadde noen gode ideer, men den led av "energi"-ressursen og mikrotransaksjonene. Den nye delen er flott! Jeg har spilt siden beta på PC-en min, og jeg elsker det endelige resultatet her! Bra gjort!
Så glad for at Android-versjonen endelig er her! Dette er virkelig en av de beste mobilspillseriene jeg noen gang har spilt.. og Shattered Lands skuffer ikke denne fanen!
Hmm